Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Mediateka
(3)
Autor
Dion Franck
(1)
Kotry Matúš
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Temat
Czarodzieje
(1)
Magia
(1)
Gatunek
Powieść
(5801)
Wiersze
(4270)
Powieść obyczajowa
(2507)
Opowiadania i nowele
(2501)
Komiks
(2039)
Gry i zabawki
(-)
Powieść polska
(2006)
Kryminał
(1365)
Powieść amerykańska
(1250)
Dokumenty dźwiękowe
(929)
Thriller
(871)
Fantastyka
(866)
Manga
(844)
Opracowanie
(801)
Powieść angielska
(776)
Poradnik
(725)
Romans
(653)
Fantasy
(646)
Książki mówione
(636)
Bajki i baśnie
(625)
Powieść historyczna
(606)
Biografia
(518)
Powieść przygodowa
(515)
Publikacja bogato ilustrowana
(503)
Powieść francuska
(499)
Audiobooki
(473)
Pamiętniki i wspomnienia
(425)
Opowiadanie dziecięce polskie
(417)
Reportaż
(394)
Podręcznik
(374)
Saga rodzinna
(374)
Fraszki
(321)
Poezja polska
(310)
Antologia
(301)
Powieść norweska
(293)
Sensacja
(281)
Opowiadanie polskie
(280)
Książka obrazkowa
(276)
Esej
(259)
Biografie
(257)
Pamiętniki polskie
(256)
Powieść młodzieżowa polska
(242)
Powieść niemiecka
(228)
Powieść psychologiczna
(209)
Publicystyka
(203)
Przypowieść
(200)
Broszura
(199)
Antologie
(198)
Film fabularny
(196)
Powieść rosyjska
(194)
Pieśń
(181)
Powieść dziecięca polska
(171)
Monografia
(169)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(169)
Science fiction
(155)
Podręczniki akademickie
(150)
Powieść włoska
(150)
Literatura polska
(147)
Wywiad dziennikarski
(142)
Komedia
(136)
Powieść biograficzna
(132)
Poemat
(131)
Poezja dziecięca polska
(129)
Publikacje dla dzieci
(129)
Literatura dziecięca polska
(128)
Poradniki
(126)
Powieść szwedzka
(126)
Horror
(124)
Dramat (gatunek literacki)
(123)
Literatura norweska
(122)
Felieton
(119)
Komiks przygodowy
(117)
Powieść młodzieżowa angielska
(114)
Powieść kryminalna
(113)
Opowiadanie amerykańskie
(112)
Wydawnictwa popularne
(112)
Książki dla małych dzieci
(109)
Publicystyka polska
(109)
Literatura podróżnicza polska
(108)
Podręczniki
(108)
Dokumenty audiowizualne
(107)
Dramat filmowy
(105)
Opowiadanie rosyjskie
(105)
Powieść erotyczna
(101)
Szkice literackie polskie
(101)
Gry planszowe
(100)
Dramat polski
(99)
Gry i zabawy umysłowe
(98)
Przepisy kulinarne
(95)
Wydawnictwa dla dzieci
(91)
Tragedia
(88)
Powieść hiszpańska
(87)
Komiksy
(86)
Listy polskie
(86)
Treny
(85)
Film polski
(84)
Praca zbiorowa
(84)
Romans historyczny
(83)
Wywiady
(81)
Literatura amerykańska
(78)
Powieść dziecięca angielska
(78)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy (gra planszowa) / Matúš Kotry. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 pudełko (dwustronna plansza do gry, plansza teorii, plansza prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafli poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, plansza mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcja (20 stron). ; 30x30x8 cm.
Czas gry: 120 min.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza do gry, plansza teorii, plansza prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafli poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, plansza mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcja (20 stron).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 13.
Dzisiaj dostałem mój nowy kociołek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Całe dnie zbierałem i suszyłem składniki w oczekiwaniu na tę chwilę. Co by tu zmieszać najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego pióra i korzenia mandragory. No i ponoć ropucha pasuje do wszystkiego. Ale z drugiej strony, co tam wiedzą inni? To moje laboratorium i moje badania! Kiedy opublikuję swoje teorie, to wszyscy będą przychodzić do mnie! Już ja im udowodnię, że jestem najwybitniejszym umysłem zgłębiającym tajniki alchemii. No dobrze, czas rozpalić ogień i wziąć się do pracy. W mętnej głębi kotła znaleźć można przecież wiedzę, bogactwo i sławę.
Od dwóch do czterech graczy wciela się w rywalizujących alchemików chcących odkryć sekrety tej tajemnej sztuki. Punkty można zdobywać na różne sposoby, ale najwięcej otrzymuje się za publikację teorii - prawidłowych teorii, warto dodać. I w tym leży problem.
Gracze zdobywają wiedzę poprzez mieszanie składników i sprawdzanie wyników za pomocą aplikacji skanującej karty na tablecie lub smartfonie. Dedukują, jak przyrządzić mikstury, które mogą sprzedać poszukiwaczom przygód. Zarobione złoto mogą wydawać na magiczne artefakty, które są bardzo potężne, ale także bardzo drogie. Publikujemy teorie, ośmieszamy i obalamy tezy przeciwników i zmagamy się z wyzwaniami, przy których zamiana ołowiu w złoto to betka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia (gra planszowa) / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Franck Dion. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko ( 84 karty, instrukcja) ; 12x28x4 cm.
Czas gry: 30 min.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersja gry Dixit.
Gra przeznaczona dla 3-6 graczy w wieku od lat 8.
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes : actions = akcje (gra planszowa) - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (9 kości opowieści) ; 8x8x3 cm + instrukcja).
Forma i typ
Gatunek
Gra przeznaczona dla 1+ graczy, wiek 6+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej