Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(42)
Forma i typ
Gry i zabawki
(41)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(21)
dostępne
(19)
nieokreślona
(2)
Placówka
Mediateka
(42)
Autor
Blanchot Denis
(5)
Benvenuto Johan
(3)
Cottereau Jacques
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Benedetti Toussaint
(2)
Bourgion Nicolas
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Moon Alan R
(2)
Polouchine Igor
(2)
Skowron Martyna
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andreani Jean-Francois
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Asselborn Jörg
(1)
Bauza Antione
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bryła Paweł
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Dion Franck
(1)
Eaton Scot
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Gerchambeau Max
(1)
Gille-Naves Guilaime
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hajeka Nathan
(1)
Henn Dirk
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Karlik Barbara
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kotry Matúš
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kusina Kajetan
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lalet Michel
(1)
Lévi Laurent
(1)
Makowska Kaja
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Pitulski Mateusz
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rogowski Kamil
(1)
Sielicki Janek
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Szuba Julia
(1)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Wyatt Gary
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(42)
Francja
(1)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Dzieci
(22)
Młodzież
(21)
9-13 lat
(18)
Dorośli
(18)
6-8 lat
(10)
14-17 lat
(9)
0-5 lat
(2)
8+
(2)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Czarodzieje
(2)
Gry Karciane
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry w karty
(2)
Magia
(2)
Trening umysłu
(2)
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Flagi
(1)
Kupcy
(1)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(1)
Miasta
(1)
Nauka czytania
(1)
Państwo
(1)
Pismo
(1)
Pociągi
(1)
Renesans
(1)
Stolice
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(25)
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawki
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry w kości
(2)
Plansze do gry
(2)
Gry karciane
(1)
Gry na spostrzegawczość
(1)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(18)
42 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Buła pizza kot ser koza (gra planszowa) / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
Ilość graczy: 2-8 ; czas gry: 10 min.
GRA KARCIANA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : stwórz mi planetę (gra planszowa) / autorzy Antoine Bauza i Bruno Cathala. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (80 kafelków, 5 znaczników) : karton, kolor ; w pudełku 22x16x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Gra na motywach filmu.
Gra dla 2-5 graczy. Wiek 8+. Czas gry 25 min.
Gra planszowa. "Zaprzyjaźnij się z Małym Księciem i spotkaj wszystkich bohaterów tej słynnej powieści Antoine'a de Saint-Exupéry'ego! W tej grze każdy przyjaciel Małego Księcia buduje dla niego własną planetę, dom dla jego ukochanych zwierząt (lisa, owcy, słonia i węża) i postaci, które Mały Książę spotkał w czasie swojej podróży. Na koniec gry każda planeta będzie oceniana przez jej mieszkańców. Latarnik oceni ją wysoko, gdy będzie oświetlona dużą ilością latarni, Mały Książę najbardziej cenił ją będzie, jeśli znajdzie się na niej dużo pudełek i owieczek w różnych kolorach. Geograf przydzieli dodatkowe noty za każdy kafelek bez wulkanu, a Ogrodnik najszczęśliwszy będzie, gdy znajdzie się na niej przynajmniej jeden, ale najlepiej dwa baobaby, które będzie mógł pielęgnować."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata (gra planszowa) / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra ; tłumaczenie Barbara Karlik. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021?. - 1 pudełko : 7 plansz, 148 kart, 48 żetonów, 78 monet, 3 arkusze z opisami, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja. ; 30x30 cm.; 29x15x5 cm.
Zawartość pudełka : 1 plansza Cudu Świata, karty Liderów, pusta karta Lidera (Semiramida), karty Gildii, monety, żeton Kurtyzany, notes punktacji, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy, wiek 10+. Czas gry 40 min.
Do gry wymagana jest podstawowa wersja gry "7 cudów świata".
Na pudełku Repos Production 20.
Gra planszowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania (gra planszowa) / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami) 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części)
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra; 8 nowych wyzwań; dotyk
Gra dla 2-6 graczy. Czas gry 15 minut; wiek 8+
Gra - "Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiony ląd (gra planszowa) / Autorzy : C. Chaboussit i Ch. Deschamps - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 pudełko (64 żetony transportu/misji, 16 początkowych żetonów transportu misji, 16 pionków uczestników wyprawy, 8 pionków kierowników wyprawy,4 znaczniki sprawdzonych misji, 13 kafelków wskazówek, instrukcja) ; 24x24x6 cm
Gra dla 2-4 graczy. Czas gry 40 minut.
Zaginiony Ląd to wyścigowa gra planszowa, doskonała dla wszystkich fanów przygód i eksploracji. Podczas rozgrywki będziemy zarządzali pięcioosobowymi zespołami badawczymi, by jak najszybciej zebrać rozsiane po świecie wskazówki i odkryć miejsce, w którym znajduje się zaginiony ląd. Niektórzy z uczestników naszej wyprawy będą pozyskiwali różne środki transportu i szczegóły dotyczące misji, inni będą podróżowali po świecie, wypełniając zadania, podczas gdy kierownicy wyprawy zajmą się analizą zdobytych wskazówek. Kto pierwszy, ten lepszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : [kids] (gra planszowa) / [opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau]. - Gdańsk : Rebel, [2020?]. - 1 gra (30 kart po 6 symboli) : metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 10 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 10 minut.
Gra planszowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : classic (gra planszowa). - Gdańsk : Rebel, 2020?. - 1 gra (55 kart, po 8 symboli na karcie) : karton, ilustracje, wielokolorowy ; w metalowym pudełku 10x5 cm instrukcja (14 stron. : ilustracje ; 8,5 cm).
Gra planszowa - "Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia (gra planszowa) / Denis Blanchot, Jacques Cottereau ; il. Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, [2020?]. - 1 pudełko (50 symboli na 30 kartach) : 10 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 30 kart.
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki : 10 min.
Gra planszowa - "W grze Dobble na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się tylko 1 wspólny symbol. Znajdź go, zanim zrobią to inni. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - kluczowe cechy rozgrywki."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Spot It! Game)
Gra dla 2-8 osób. Wiek graczy 6+. Czas rozgrywki 15 min.
Szukaj par wśród superbohaterów i ich atrybutów! Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem! W Dobble Marvel Emoji można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw grafik związanych ze światem superbohaterów Marvela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Spot it! (gra planszowa). - Gdańsk : Rebel, 2020?. - 1 pudełko metalowe, okragłe (55 kart, po 8 symboli na karcie, instrukcja) ; 10x5 cm
Gra planszowa - "Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy (gra planszowa) / Vlaada Chvátil. - Gdańsk : Rebel, [2020?]. - 1 gra (16 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 7 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, 200 kart z 400 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8, wiek 10+.
Czas gry: 15 min.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kwiatki (gra planszowa) / autorzy: Przemysław Fornal, Kajetan Kusina, Mateusz Pitulski, Kamil Rogowski ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel ; [2017] - 1 pudełko (54 karty kwiatów, karta punktacji, 4 płytki donic, 6 znaczników akcji, instrukcja)) ; 20 x 20 x 6 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 54 karty kwiatów, karta punktacji, 4 płytki donic, 6 znaczników akcji, instrukcja
Zaproś bliską Ci osobę do tej pięknie ilustrowanej gry, której zasady poznacie w pięć minut. Przekonajcie się, które z Was potrafi wyczarować najwspanialszy bukiet!. Wyhoduj cudowne kwiaty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sonic i superdrużyny (gra planszowa) / Max Gerchambeau ; tłumaczenie Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko (1 plansza, 8 figurek, 73 karty, instrukcja) ; 26x26x6 cm.
GRA PLANSZOWA. Wybierz swoich ulubionych bohaterów, ścigaj się z przyjaciółmi, uważaj na pułapki i bądź pierwszy na mecie! Sonic i superdrużyny to wyścigowa gra planszowa inspirowana grami wideo z serii Sonic the Hedgehog. Podczas zabawy będziemy wykorzystywali karty ruchu, by przemieszczać po specjalnym torze członków naszych drużyn oraz przeciwników. Sprytne użycie dostępnych ruchów pozwoli nam zablokować innych graczy, a nas przybliży do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Władca pierścieni : podróże przez śródziemie (gra planszowa) / J. R. R. Tolkien ; autor [gry] Nathan Hajeka i Grace Holdinghaus. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 pudelko (22 dwustronne kafelki i mapy, 28 kart obrażen, 28 kart strachu, 6 kart bohaterów, 83 karty przedmiotów, 15 kart atutów, 2 dwustronne mapy potyczki, 21 kart tytułów, 60 kart umiejętności, 72 karty ról, 20 kart slabości, 10 kart terenu, 31 plastikowych figurek, 30 żetonów terenu, 30 sztandarów wroga12 podstawek, 84 inne żetony, instrukcja, kompendium zasad) ; 29x29x13 cm
Wymaga darmowej aplikacji
Podróże przez Śródziemie to w pełni kooperacyjna przygodowa gra fantasy przeznaczona dla 1-5 graczy. Ty i twoi przyjaciele będziecie mogli wcielić się w słynnych bohaterów z powieści Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena. Będziecie podróżować przez Śródziemie, walczyć z niegodziwymi łotrami, dokonywać odważnych wyborów i mierzyć się ze złem, które zagraża krainie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alhambra (gra planszowa) / Dirk Henn ; grafika Jörg Asselborn, Christoph Tisch, die Basis Jo Hartwig. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 pudełko (6 kafelków startowych, 54 kafelki budynków, 6 znaczników, 6 planszetek rezerwy, 108 kart monet, 2 karty punktowania, 1 wieża dobierania kafelków, 1 plansza punktacji, 1 instrukcja.) ; 29x29x6 cm.
(Gry Planszowe)
Czas gry: 45-60 min.
Zawartość pudełka: 6 kafelków startowych, 54 kafelki budynków, 6 znaczników, 6 planszetek rezerwy, 108 kart monet, 2 karty punktowania, 1 wieża dobierania kafelków, 1 plansza punktacji, 1 instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy w wieku od lat 8.
Najlepsi budowniczowie z całej Europy i Półwyspu Arabskiego chcą pokazać swoje wyjątkowe umiejętności. Zatrudnij niemające sobie równych zespoły budowniczych i upewnij się, że w Twojej sakiewce nie zabraknie odpowiedniej waluty. Nie ma znaczenia, czy robotnicy są kamieniarzami z północy, czy ogrodnikami z południa - wszyscy chcą otrzymywać należne im wynagrodzenie w swojej rodzimej walucie. Z ich pomocą można konstruować wieże, zakładać ogrody, wznosić pawilony i arkady oraz budować seraje i komnaty. Zmierz się ze swoimi przeciwnikami i stwórz własną Alhambrę!
W grze Alhambra gracze nabywają budynki, które potem mogą umieścić w swoim kompleksie. Podczas swojej tury, gracz może pobrać pieniądze, kupić jeden z dostępnych budynków albo zarządzać swoją Alhambrą - konstruując i przebudowując tafelki. Gra wynagradza naszą efektywność w zarządzaniu, zawsze kiedy zapłacimy za budynek najmniej jak to jest tylko możliwe, otrzymujemy kolejną turę. Ten, który wykaże się strategicznym podejściem w tym wieloturowym systemie zdobywania punktów wygrywa grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy (gra planszowa) / Matúš Kotry. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 pudełko (dwustronna plansza do gry, plansza teorii, plansza prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafli poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, plansza mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcja (20 stron). ; 30x30x8 cm.
Czas gry: 120 min.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza do gry, plansza teorii, plansza prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafli poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, plansza mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcja (20 stron).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 13.
Dzisiaj dostałem mój nowy kociołek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Całe dnie zbierałem i suszyłem składniki w oczekiwaniu na tę chwilę. Co by tu zmieszać najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego pióra i korzenia mandragory. No i ponoć ropucha pasuje do wszystkiego. Ale z drugiej strony, co tam wiedzą inni? To moje laboratorium i moje badania! Kiedy opublikuję swoje teorie, to wszyscy będą przychodzić do mnie! Już ja im udowodnię, że jestem najwybitniejszym umysłem zgłębiającym tajniki alchemii. No dobrze, czas rozpalić ogień i wziąć się do pracy. W mętnej głębi kotła znaleźć można przecież wiedzę, bogactwo i sławę.
Od dwóch do czterech graczy wciela się w rywalizujących alchemików chcących odkryć sekrety tej tajemnej sztuki. Punkty można zdobywać na różne sposoby, ale najwięcej otrzymuje się za publikację teorii - prawidłowych teorii, warto dodać. I w tym leży problem.
Gracze zdobywają wiedzę poprzez mieszanie składników i sprawdzanie wyników za pomocą aplikacji skanującej karty na tablecie lub smartfonie. Dedukują, jak przyrządzić mikstury, które mogą sprzedać poszukiwaczom przygód. Zarobione złoto mogą wydawać na magiczne artefakty, które są bardzo potężne, ale także bardzo drogie. Publikujemy teorie, ośmieszamy i obalamy tezy przeciwników i zmagamy się z wyzwaniami, przy których zamiana ołowiu w złoto to betka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone (gra planszowa) / Michel Lalet, Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, cop. 2018. - 1 pudełko : plansza : 14 białych kulek ; 14 czarnych kulek ; instrukcję. ; 35x31x6 cm.
Gra - "Białe i czarne kulki - dwa wrogie obozy stają naprzeciw siebie w pojedynku. Twój cel: wypchnąć sześć kulek przeciwnika poza krawędzie planszy. Atakuj i wzmacniaj swoją obronę. Obserwuj, planuj... i zyskuj przewagę z każdym kolejnym ruchem!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Dookoła świata [gra planszowa]/ Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel , copyright 2019. - 1 pudełko : karton, papier, plastik ; 30x30x10 cm + instrukcja.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Pudełko zawiera: 1 dwustronna plansza, 165 kolorowych wagoników, 250 kolorowych statków, 15 portów, 120 kart biletów, 5 znaczników punktacji
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki: 90-120 min.
"Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i przez Wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne - tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami! "
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa [gra planszowa] / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 158 kolorowych kart, 46 kart biletów, 1 karta podsumowania, 1 Europejski ekspres- premia, 5 znaczników punktacji): karton, papier, plastik, ilustracje; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron: ilustracja; 29 cm).
Liczba graczy : 2-5 osób, wiek 8+.
Czas gry : 30-60 min.
Na opakowaniu: Days of wonder.
Gra - "Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia (gra planszowa) / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Franck Dion. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko ( 84 karty, instrukcja) ; 12x28x4 cm.
Czas gry: 30 min.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersja gry Dixit.
Gra przeznaczona dla 3-6 graczy w wieku od lat 8.
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej