Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(93)
Forma i typ
Gry i zabawki
(91)
Gry komputerowe
(1)
Książki
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(35)
nieokreślona
(3)
Placówka
Mediateka
(93)
Autor
Roubira Jean-Louis
(3)
Cardouat Marie
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Minor Marcin
(2)
Moon Alan R
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Asselborn Jörg
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Becker Kirsten
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Briano Emanuele
(1)
Bryła Paweł
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chapeau Thierry
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Conzadori Remo
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delmé Tom (autor gier)
(1)
Delval Julien
(1)
Dion Franck
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Friese Friedemann
(1)
Galińska Barbara
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gamewright
(1)
Gaudasińska Elżbieta
(1)
Gerchambeau Max
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gwis Joanna
(1)
Henn Dirk
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Karlik Barbara
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kotry Matúš
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kuczyńska Magdalena
(1)
Kusina Kajetan
(1)
Leclercq Joachim
(1)
Lendzioszek Jolanta
(1)
Leroy Cyrille (autor gier)
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Matusiak Krzysztof
(1)
Michałowska Krystyna (1943- )
(1)
Moorsel Corné van
(1)
Murawska Iwona
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Nevskiy Oleksander
(1)
Niesłuchowska Aleksandra
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Ornella Emanuele
(1)
Pitulski Mateusz
(1)
Polouchine Igor
(1)
Pundzis Aleksander
(1)
Pyrgies Dorota
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rogowski Kamil
(1)
Rosenberg Uwe
(1)
Royffe David G
(1)
Rutkowska Monika
(1)
Sato Nicolas
(1)
Schliemann Jens-Peter
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Sielicki Janek
(1)
Skowron Martyna
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Stanecka Zofia (1972- )
(1)
Szoblik Dorota
(1)
Szuba Julia
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Tomaszewicz Jan
(1)
Vogt Rolf
(1)
Vogt Rolf (1967- )
(1)
Wagenfeld Bernd
(1)
Wagner Sophia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
2022 -
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Język
polski
(93)
Odbiorca
Dzieci
(53)
Młodzież
(42)
Dorośli
(36)
9-13 lat
(31)
6-8 lat
(26)
14-17 lat
(16)
0-5 lat
(7)
8+
(2)
18+
(1)
4-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Literatura węgierska
(1)
Temat
Trening umysłu
(3)
Budownictwo
(2)
Czarodzieje
(2)
Gry Karciane
(2)
Gry i zabawy
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Magia
(2)
Miasta
(2)
Nauka czytania
(2)
Puzzle
(2)
Sen
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zwierzęta
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Detektywi
(1)
Dinozaury
(1)
Dzieci
(1)
Flagi
(1)
Folklor
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Język polski
(1)
Kupcy
(1)
Las
(1)
Logopedia
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Patchwork
(1)
Państwo
(1)
Pismo
(1)
Pisownia
(1)
Pociągi
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Renesans
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Stolice
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Trening pamięci
(1)
Wiedza
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Zagadki
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Śledztwo
(1)
Żaby
(1)
Temat: miejsce
Nil (rzeka)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Polska
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść
(5745)
Wiersze
(4265)
Powieść obyczajowa
(2470)
Opowiadania i nowele
(2447)
Komiks
(2027)
Gry planszowe
(93)
Powieść polska
(2002)
Kryminał
(1339)
Powieść amerykańska
(1249)
Dokumenty dźwiękowe
(925)
Thriller
(863)
Fantastyka
(854)
Manga
(814)
Opracowanie
(788)
Powieść angielska
(776)
Poradnik
(711)
Książki mówione
(636)
Romans
(636)
Fantasy
(633)
Bajki i baśnie
(622)
Powieść historyczna
(597)
Biografia
(513)
Powieść przygodowa
(508)
Powieść francuska
(499)
Publikacja bogato ilustrowana
(487)
Audiobooki
(467)
Pamiętniki i wspomnienia
(421)
Opowiadanie dziecięce polskie
(417)
Reportaż
(391)
Podręcznik
(372)
Saga rodzinna
(370)
Fraszki
(321)
Poezja polska
(310)
Antologia
(299)
Powieść norweska
(293)
Sensacja
(281)
Opowiadanie polskie
(280)
Książka obrazkowa
(272)
Biografie
(257)
Esej
(257)
Pamiętniki polskie
(256)
Powieść młodzieżowa polska
(242)
Powieść niemiecka
(228)
Powieść psychologiczna
(209)
Publicystyka
(201)
Przypowieść
(200)
Broszura
(199)
Antologie
(198)
Film fabularny
(196)
Powieść rosyjska
(194)
Pieśń
(181)
Powieść dziecięca polska
(171)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(169)
Monografia
(167)
Science fiction
(153)
Podręczniki akademickie
(150)
Powieść włoska
(150)
Literatura polska
(147)
Wywiad dziennikarski
(142)
Komedia
(137)
Powieść biograficzna
(132)
Poemat
(131)
Poezja dziecięca polska
(129)
Literatura dziecięca polska
(128)
Publikacje dla dzieci
(128)
Poradniki
(126)
Powieść szwedzka
(126)
Horror
(124)
Dramat (gatunek literacki)
(123)
Literatura norweska
(122)
Felieton
(119)
Komiks przygodowy
(117)
Powieść młodzieżowa angielska
(114)
Powieść kryminalna
(113)
Opowiadanie amerykańskie
(112)
Wydawnictwa popularne
(111)
Publicystyka polska
(109)
Książki dla małych dzieci
(108)
Literatura podróżnicza polska
(108)
Podręczniki
(108)
Dokumenty audiowizualne
(107)
Dramat filmowy
(105)
Opowiadanie rosyjskie
(105)
Powieść erotyczna
(101)
Szkice literackie polskie
(101)
Dramat polski
(99)
Gry i zabawy umysłowe
(93)
Przepisy kulinarne
(93)
Wydawnictwa dla dzieci
(91)
Tragedia
(88)
Powieść hiszpańska
(87)
Komiksy
(86)
Listy polskie
(86)
Treny
(85)
Film polski
(84)
Praca zbiorowa
(83)
Wywiady
(81)
Literatura amerykańska
(78)
Powieść dziecięca angielska
(78)
Reportaż polski
(75)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(60)
Edukacja i pedagogika
(1)
93 wyniki Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Inspektor Tusz (gra planszowa) / Martin Nedergaard Andersen. - Warszawa: Wydawnictwo Egmont Polska, 2017. - 6 par specjalnych okularów, 1 żółty pisak, 1 klepsydra, 1 kostka, 200 dwustronnych kart z hasłami, 6 aktówek, 2 karty kodu, 60 żetonów mikrofilmów;
Na pudełku: Śmieszna, nietypowa fgra kalamburowa z gadżetem !
Wiek 8-108, liczba graczy 3-6.
Gra planszowa. "Inspektor Tusz” to wesoła gra imprezowa, w której gracze rysują i odgadują różne hasła. Jednak zdecydowanie różni się od innych gier tego typu dzięki specjalnym okularom. Niektórzy gracze (albo nawet wszyscy) zakładają czerwone okulary, przez które nie widać tuszu na kartce. Aby odgadnąć hasło, gracze muszą śledzić ruch pisaka. Przygotujcie się na dziwne, zaskakujące rysunki i mnóstwo śmiechu! Gra zawiera dwa zestawy kart o różnym poziome trudności. "Inspektor Tusz" to gra imprezowa ze specjalnymi okularami. Rozwija pomysły znane z popularnych kalamburów. Jest grą, w którą może grać każdy."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor (gra planszowa) / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2021. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy : 2-4, wiek 10+.
Czas gry : 30 min.
Gra - "Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła pizza kot ser koza (gra planszowa) / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
Ilość graczy: 2-8 ; czas gry: 10 min.
GRA KARCIANA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata (gra planszowa) / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra ; tłumaczenie Barbara Karlik. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021?. - 1 pudełko : 7 plansz, 148 kart, 48 żetonów, 78 monet, 3 arkusze z opisami, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja. ; 30x30 cm.; 29x15x5 cm.
Zawartość pudełka : 1 plansza Cudu Świata, karty Liderów, pusta karta Lidera (Semiramida), karty Gildii, monety, żeton Kurtyzany, notes punktacji, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy, wiek 10+. Czas gry 40 min.
Do gry wymagana jest podstawowa wersja gry "7 cudów świata".
Na pudełku Repos Production 20.
Gra planszowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Noc Magów (gra planszowa) / Kirsten Becker, Jens-Peter Schliemann ; ilustracje Rolf Vogt. - Uehlfeld (Germany) : Drei Magier Spiele, [2006]. - 1 pudełko (trójwymiarowa plansza, fluorescencyjny krąg światła, 4 drewniane Magi, 12 drewnianych kociołków z symbolami, 12 drewnianych drzew, ognisko, 36 małych i dużych krążków) : karton, kolor ; 8x29x29 cm + instrukacja.
Liczba graczy: 2-4.
"Pod osłoną nocy czterech magów spotyka się, aby sprawdzić, który z nich posiada największą magiczną moc. Na skalistym płaskowyżu, w cieniu wysokich drzew, ustawiają wokół płonącego ognia krąg z czerwonych kociołków. Wykorzystując swoje moce, magowie, jeden po drugim, próbują przesunąć jeden ze swych kociołków w kierunku ogniska. Muszą działać bardzo ostrożnie, gdyż wypchnięcie czegokolwiek poza teren magicznych zmagań sprawia, iż kolejny z rywali otrzymuje możliwość wypróbowania swych zdolności. Uwalniana magia powoduje, że potężny dysk z ogniskiem zaczyna się przemieszczać i powoli odsłania się ukryty pod nim krąg światła. To właśnie w nim magowie muszą umieścić swój kociołek. Ten, kto tego dokona, zostaje zwycięzcą magicznego turnieju. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy naładować pod światłem wszystkie fluorescencyjne elementy. Gra Noc magów została doceniona i wyróżniona nagrodami w Niemczech, Japonii, Szwecji, Francji i Austrii."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania (gra planszowa) / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel ; Montpellier : Captain Macaque, coryright 2018. - 1 gra (90 kart zawiera 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu, razem 24 części) : tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-6.
Na pudełku: Mądra gra.
Na pudełku: Dzieci! 8 nowych wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry planszowe
Gra planszowa
W koszyku
(Spot It! Game)
Gra dla 2-8 osób. Wiek graczy 6+. Czas rozgrywki 15 min.
Szukaj par wśród superbohaterów i ich atrybutów! Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem! W Dobble Marvel Emoji można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw grafik związanych ze światem superbohaterów Marvela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
80 day [gra planszowa] / autor Emanuele Briano, zainspirowany książką Juliusza Verne - Wiedeń : Piatnik, 2023. - 1 gra (30 kart przygód w językach polskim i węgierskim, 90 monet, 8 kart przygód "Londyn", 10 kart Asystentów, 9 kart gazet, 3 karty przyjazdu, 44 przedmioty, 16 żetonów tras, 6 płytek pasowania, 4 dwustronne planszetki z walizkami, 1 kostka czarnego rynku, 1 znacznik pierwszego gracza, 4 figurki graczy, 1 dwustronna plansza ) : karton ; w pudełku 30x30x8 cm. +instrukcja
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ilość graczy: 2-4 ; czas gry 50 min.
Pełna przygód podróż dookoła świata
"Podobnie jak w oryginalnej powieści, brytyjska stolica Londyn jest punktem początkowym i końcowym ekscytującej podróży w „80 Days”. Śladami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga możesz w zabawny sposób podróżować z miasta do miasta statkiem, pociągiem lub balonem. Niestety koszty podróży stale rosną, dlatego darmowe przejazdy są bardzo poszukiwane w celu zaoszczędzenia cennych monet. Burzliwa pogoda, zepsute tory, słaba widoczność czy kontrole celne nieustannie stawiają nowe wyzwania przed rundą dookoła świata. Pomocny bagaż można kupić w butiku lub na bazarze - lub na czarnym rynku. Oczywiście jeśli masz wystarczająco dużo pieniędzy, ponieważ – podobnie jak koszty podróży – ceny stale rosną we wszystkich obszarach rynku. Równie ważne jest dobre spakowanie się i oszczędność miejsca, ponieważ każda walizka na spersonalizowanych tablicach z postaciami ma tylko określoną pojemność."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quixo (gra planszowa) / Thierry Chapeau. - Konin : Gigamic, [1994]. - 1 pudełko (1 okrągła podstawa, 25 drewnianych kostek) : karton, kolor ; 6x28x28 cm + instrukacja.
Pełna zawartość gry na pudełku i w instrukcji: 1 drewniana plansza, 30 drewnianych kul w 2 kolorach + instrukcja.
Czas gry: 5-20min.
Liczba graczy: 2-4
Celem gry jest ustawienie 5 swoich kostek w linii poziomej, pionowej lub ukośnej - w końcu to "kółko i krzyżyk"! Przed grą należy jednak właściwie przygotować "planszę gry". W tym celu na środku stołu umieszczamy drewnianą planszę, a w jej zagłębieniu 25 kostek w pięciu rzędach. Każda kostka ma wymalowane kółko i krzyżyk. Przed grą jednak wszystkie kostki są obracane gładką (pustą) ścianką do góry. Rozpoczynającego wyłania się drogą umowy lub losowania. W czasie rozgrywki gracze na przemian wybierają jedną z brzegowych kostek i obracając ją swoim znakiem (kółko lub krzyżyk) ku górze umieszczają ją ponownie na planszy przesuwając dowolnie wybrany rządek kostek tak, aby uzupełnić miejsce wyjętej przed chwilą kostki. Kostka nie może zostać odłożona na miejsce, z którego została wzięta! Nigdy też nie można zagrywać kostek przeciwnika. Można brać tylko neutralne lub własne. Aby zwyciężyć nie wystarczy ułożyć rzędu składającego się z 5 własnych kostek - trzeba jeszcze poinformować o tym przeciwnika! Zabawne?... wcale nie! Wiele razy zdarza się, przy mało rozważnym przemieszczaniu kostek, że powstają wygrane sytuacje, które... przegapiliśmy! Dodatkowo w Quixo można grać dwuosobowymi drużynami. No, ale wtedy gra robi się naprawdę ZAKRĘCONA!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Co lata, jeździ i pływa [gra planszowa] / opracowanie graficzne: Iwona Murawska ; ilustracje: Chris Chatterton. - Gdynia : Trefl, [2023] - 1 gra (4 planszetki miejsc, 8 dużych żetonów, przewodnik dla rodziców) : karton ; w pudełku 20x20x5cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Pierwsza gra edukacyjna. Duże elementy, gruba tektura.
""Co lata, jeździ i pływa" to edukacyjna loteryjka, dzięki której maluch poznaje różne pojazdy i uczy się podporządkowywać je do miejsc, w których możemy je spotkać. Podczas wesołej zabawy dziecko dopasowuje kartoniki z pojazdami do odpowiedniego obrazka."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy (gra planszowa) / Vlaada Chvátil. - Gdańsk : Rebel, [2020?]. - 1 gra (16 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 7 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, 200 kart z 400 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8, wiek 10+.
Czas gry: 15 min.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Basia w ZOO (gra planszowa) / autor gry: Tom Delmé ; opowiadanie: Zofia Stanecka ; ilustracje: Marianna Oklejak ; [tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer]. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 pudełko : tektura, kolor ; 4x13x13 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 12 cm).
(Gry Planszowe)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry: 15 min.
Gra na podstawie książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak.
Trzy wersje gry.
Zawartość pudełka: 36 kafelków ; 8 żetonów postaci ; instrukcja.
Gra na podstawie książek o Basi! Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Zawartość pudełka: 36 kafelków w 4 kolorach z 12 różnymi zwierzakami (po 3 kafelki z danym zwierzakiem i po 9 kafelków każdego koloru) ; 8 żetonów postaci w 4 kolorach, po 2 na gracza: Basia, Janek, Mama, Tata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią (gra planszowa) / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. magicznego czytnika z czerwonej folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (1 strona, ilustracje ; 20 cm.)
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie (gra planszowa) / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci: Jaen Barbaud ; projekt graficzny: Hipokampus. - Warszawa : Hipokampus, 2012. - 1 pudełko (1 plansza, 8 pionków, 1 kostka do gry, 53 karty pytania łatwe, 53 karty pytania trudne, 45 kart pytania ilustrowane, 45 kart szansa/pech, 35 żetonów leukocyt, 35 żetonów lekarstwa, 84 żetony globinka, 30 żetonów hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja (6, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Gra dla 2-4 graczy. Wiek +. Czas gry 45 min.
Gra „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: prawidłowo odpowiadaj na pytania, broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90270665-bylo-sobie-zycie-edukacyjna-gra-planszowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kwiatki (gra planszowa) / autorzy: Przemysław Fornal, Kajetan Kusina, Mateusz Pitulski, Kamil Rogowski ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel ; [2017] - 1 pudełko (54 karty kwiatów, karta punktacji, 4 płytki donic, 6 znaczników akcji, instrukcja)) ; 20 x 20 x 6 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 54 karty kwiatów, karta punktacji, 4 płytki donic, 6 znaczników akcji, instrukcja
Zaproś bliską Ci osobę do tej pięknie ilustrowanej gry, której zasady poznacie w pięć minut. Przekonajcie się, które z Was potrafi wyczarować najwspanialszy bukiet!. Wyhoduj cudowne kwiaty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terra : jak dobrze znasz świat? (gra planszowa) / Friedemann Friese ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreyer. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont, 2021. - 1 gra planszowa 1 plansza, 150 kart, 1 pudełko na karty, 36 znaczników : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x9 cm. + instrukcja 8 stron : ilustracje ; 21 cm.
Czas gry 45 minut. Liczba graczy 2-6. Wiek 10-110.
Gra Planszowa. "Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji. Na kartach gry zebrano 900 zaskakujących zadań, umożliwiających rozegranie kilkudziesięciu partii bez powtórki. W grze Terra czekają na ciebie różne niespodzianki, trudne zagadki, nieoczekiwane fakty, zadziwiające informacje. Nie sposób przecież spamiętać wszystkich pytań. Dlatego punkty zdobywasz także za przybliżone odpowiedzi. Masz wiele możliwości, by otrzymać punkty. Nie musisz znać poprawnej odpowiedzi, ale możesz ją oszacować. Patrz uważnie, jak obstawiają inni gracze. Uważaj jednak, aby nie ryzykować za bardzo, bo możesz stracić wcześniej zdobyte punkty!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 złotych miast (gra planszowa) / Romaric Galonnier ; ilustracje Joachim Leclercq. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 pudełko zawiera : 32 karty skarbów (z symbolem I na rewersie), 16 kart brązowych (z symbolem II na rewersie), 10 kart totemów, świątynia, 24 poszukiwaczy, 13 skał, pochodnia ; 20x 22 cm + instrukcja.
Wiek graczy: 8-108 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 20 minut
Wasza ekspedycja dotarła do krainy 7 Złotych Miast! Rozpoczyna się rywalizacja o skarby. Kto z was zgromadzi ich najwięcej? Bądźcie ostrożni – wielka świątynia niebawem się zawali! W XVI wieku w Ameryce Południowej popularna była legenda o El Dorado. Jej odpowiednikiem w Ameryce Północnej była legenda o 7 Złotych Miastach Ciboli. Pokusa zdobycia sławy i bogactwa przyciągała kolejne wyprawy europejskich poszukiwaczy. Podczas gry wcielacie się w uczestników jednej z nich!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen [gra planszowa] / autor: Gamewright ; ilustracje: Marcin Minor. - Wydanie II - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, 2023. - 1 gra (56 kart krain ze snów, notes, ołówek) : karton ; w pudełku 19x14x4 cm. +instrukcja.
Ilość graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
Edycja jubileuszowa. Wydana na stulecie wydawnictwa "Nasza Księgarnia".
"Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Pory roku [gra planszowa] / ilustracje Elżbieta Gaudasińska. - Warszawa : Granna, copyright 2005. - 1 pudełko ; 27x19x4 cm.
(Gry i zabawy Smoka Obiboka)
Zawartość pudełka: 4 plansze, 24 wycięte obrazki, 4 pary okularów, instrukcja.
Liczba graczy 1-4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sonic i superdrużyny (gra planszowa) / Max Gerchambeau ; tłumaczenie Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko (1 plansza, 8 figurek, 73 karty, instrukcja) ; 26x26x6 cm.
GRA PLANSZOWA. Wybierz swoich ulubionych bohaterów, ścigaj się z przyjaciółmi, uważaj na pułapki i bądź pierwszy na mecie! Sonic i superdrużyny to wyścigowa gra planszowa inspirowana grami wideo z serii Sonic the Hedgehog. Podczas zabawy będziemy wykorzystywali karty ruchu, by przemieszczać po specjalnym torze członków naszych drużyn oraz przeciwników. Sprytne użycie dostępnych ruchów pozwoli nam zablokować innych graczy, a nas przybliży do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej