Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(5)
Wypożyczalnia naukowa
(4)
Autor
Deutsch Stacia
(2)
Dąbrowski Grzegorz
(2)
Rosłan Katarzyna
(2)
Stanley Juliet
(2)
Turner Jake
(2)
Bednarek Krzysztof
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Danjou Julien
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Jurczyk Mateusz (programista)
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Niemira Karolina
(1)
Rajca Piotr
(1)
Schildt Herbert
(1)
Shephard David (ilustrator)
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Vorderman Carol
(1)
Westwood Ben
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dzieci
(7)
9-13 lat
(6)
6-8 lat
(5)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(1586)
Literatura dziecięca
(1330)
Kobieta
(1315)
Powieść polska
(1179)
Rodzina
(986)
Programowanie (informatyka)
(-)
Przyjaźń
(981)
Miłość
(830)
Literatura dziecięca polska
(794)
Tajemnica
(773)
Powieść angielska
(649)
Literatura młodzieżowa obca
(625)
Relacje międzyludzkie
(599)
Literatura polska
(576)
Śledztwo i dochodzenie
(512)
Literatura młodzieżowa polska
(495)
Nastolatki
(491)
Zabójstwo
(480)
Magia
(465)
Dziewczęta
(454)
Polska
(444)
Opowiadanie dziecięce polskie
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(413)
Uczucia
(390)
Zwierzęta
(380)
Rodzeństwo
(367)
Policjanci
(351)
Poezja polska
(350)
Filozofia
(334)
Sekrety rodzinne
(333)
Uczniowie
(318)
Żydzi
(308)
Beethoven, Ludwig van (1770-1827)
(286)
Małżeństwo
(285)
Życie codzienne
(281)
Dzieci
(274)
Osoby zaginione
(272)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Pisarze polscy
(238)
Poezja
(238)
Ludzie a zwierzęta
(233)
Powieść młodzieżowa polska
(221)
Podróże
(220)
Poszukiwania zaginionych
(217)
Powieść
(217)
Matki i córki
(212)
Czasopismo polskie
(210)
Wakacje
(210)
Przestępczość zorganizowana
(208)
Chłopcy
(207)
Literatura młodzieżowa angielska
(206)
Bach, Johann Sebastian (1685-1750)
(205)
Dziennikarze
(204)
Relacja romantyczna
(201)
Mozart, Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(196)
Psy
(196)
Wybory życiowe
(196)
Sztuka
(194)
Język polski
(191)
Uprowadzenie
(190)
Literatura
(187)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(186)
Pamiętniki polskie
(185)
Ukraiński język
(185)
Zakochanie
(185)
Dziecko
(183)
Lektura szkolna
(181)
Prywatni detektywi
(179)
Wojna 1939-1945 r.
(176)
Arystokracja
(174)
Kolejnictwo
(173)
Polityka
(173)
Koty
(172)
Powieść francuska
(170)
Historia
(169)
Władcy
(169)
Seryjni zabójcy
(168)
Boże Narodzenie
(166)
Manga
(166)
Opowiadanie polskie
(166)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(164)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(162)
Superbohaterowie
(161)
Powieść obyczajowa
(155)
Dziadkowie i wnuki
(152)
Zemsta
(149)
Dojrzewanie
(148)
Polacy za granicą
(147)
Powieść norweska
(143)
Studenci
(143)
Malarstwo
(142)
Publicystyka polska
(140)
Przedsiębiorstwo
(138)
Powieść niemiecka
(134)
Wojna
(134)
Samotność
(132)
Stworzenia fantastyczne
(132)
Śmierć
(132)
Kultura
(131)
Wychowanie w rodzinie
(130)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki i przewodniki
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Hobby i czas wolny
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Książka jest techniczno-popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średniozaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z programowaniem. Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów, z którymi często osoby początkujące oraz średnio-zaawansowane mają trudności. Z książki dowiesz się: Jak poradzić sobie z trudnościami napotykanymi podczas programowania. Jak operować na danych tekstowych, binarnych, plikach, strumieniach, pakietach danych, oraz jakie są najczęściej popełniane błędy. Jakie są różnice pomiędzy językami programowania w kwestiach, które na pierwszy rzut oka wydawały się identyczne. Jak wybrane, często używane, mechanizmy, funkcje czy biblioteki działają "od kuchni". Oraz o wielu detalach, które normalnie pozostałyby niezauważone. A także zaprzyjaźnisz się z niskopoziomowymi aspektami informatyki."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziewczyny Kodują / Stacia Deutsch ; 1)
Tytuł oryginału: The Friendship Code. Tytuł oryginalny cyklu: Girls Who Code. Tłumaczenie z języka angielskiego.
Książka
W koszyku
(Dziewczyny Kodują / Stacia Deutsch ; 2)
Tytuł oryginału: Team BFF : Race to the Finish! Tytuł oryginalny cyklu: Girls Who Code. Tłumaczenie z języka angielskiego.
Książka
W koszyku
(Zagadki Logiczne)
"Książki z tej serii zostały opracowane tak, by motywować dzieci do rozwijania zdolności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki. Nauczą się, jak stosować zasady nauki w prawdziwym świecie dzięki zachęcającym do tego przygodom z kostką Rubika, łamigłówką popularną na całym świecie wśród ludzi w każdym wieku. Każda historia wymaga by czytelnik rozwiązywał szereg naukowych i technicznych zagadek, umożliwiających przejście do kolejnego wątku. Książki nie czyta się strona po stronie. Czytelnik porusza się po książce w tę i z powrotem, zgodnie ze wskazówkami i zależnie od udzielanych odpowiedzi. Jeśli odpowie poprawnie, może kontynuować przygodę. Jeśli się pomyli, zostanie wyprowadzony z błędu i otrzyma kolejną szansę. Na końcu książki znajduje się dodatkowa pomoc w postaci słowniczka pojęć."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Naukowe dla dzieci/7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : kompendium programisty / Herbert Schildt ; [tłumaczenie Piotr Rajca, Mikołaj Szczepaniak]. - Wydanie 10. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 1152 strony : ilustracje ; 25 cm.
"Niemal od chwili swojego powstania Java jest jednym z najważniejszych i najpopularniejszych języków programowania. Dzieje się tak dzięki konsekwentnemu rozwijaniu tego języka i poszukiwaniu coraz to nowszych technologii. Sprawia to, że Java jest pierwszym i najlepszym wyborem dla programistów zainteresowanych tworzeniem aplikacji internetowych. Oprócz tego nadaje się do wielu innych zastosowań. Łatwo się można przekonać, że większość współczesnego świata korzysta z kodu Javy. Dotyczy to nie tylko komputerów czy smartfonów, ale także ogromnej liczby różnych innych urządzeń..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft. Mistrz Budownictwa)
Na okładce: jak krok po kroku zaprojektować arcydzieła zainspirowane budynkami z całego świata! Krok po kroku, sekrety i strategie, niezwykłe budynki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Naukowe dla Dzieci/Minecraft, Naukowe dla Dzieci/Mineccraft (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft. Mistrz Budownictwa)
Na okładce: jak krok po kroku zaprojektować arcydzieła zainspirowane budynkami z całego świata! Krok po kroku, sekrety i strategie, niezwykłe budynki.
"Zostań mistrzem budownictwa w grze minecraft! Dzięki temu szczegółowemu przewodnikowi stworzysz 15 niesamowitych arcydzieł architektury, wzorowanych na prawdziwych budynkach i konstrukcjach z różnych epok. Znajdziesz tu łatwe, średnie i trudne budowle, jak również porady ekspertów, które pomogą ci zdobyć nowe umiejętności. Stworzysz starożytne piramidy, statki piratów, rakiety i ekologiczne domy."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Naukowe dla Dzieci/Mineccraft (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Minecraft. Mistrz Budownictwa)
Na okładce: jak krok po kroku zaprojektować arcydzieła zainspirowane budynkami z całego świata! Krok po kroku, sekrety i strategie, niezwykłe budynki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Naukowe dla Dzieci/Mineccraft (2 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
"Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Naukowe dla Dzieci/Minecraft (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej