Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia naukowa
(5)
Autor
Kotler Philip
(2)
Bianchi Anna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(3792)
6-8 lat
(2452)
9-13 lat
(2421)
Młodzież
(1974)
14-17 lat
(1209)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
0-5 lat
(1200)
Dorośli
(1132)
18+
(328)
Szkoły wyższe
(278)
Rodzice
(102)
Studenci
(59)
Nauczyciele
(42)
Prawnicy
(40)
Lekarze
(37)
Menedżerowie
(31)
Szkoły średnie
(25)
Szkoły podstawowe
(22)
Przedsiębiorcy
(19)
Logopedzi
(18)
Księgowi
(17)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(17)
Aplikanci
(13)
Psycholodzy
(12)
Psychoterapeuci
(12)
Sędziowie
(12)
Adwokaci
(11)
Kosmetolodzy
(11)
Pracownicy naukowi
(11)
A1 (poziom biegłości językowej)
(10)
Kobieta
(9)
Pedagodzy
(9)
Inżynierowie
(8)
Nauczyciele akademiccy
(8)
Pracodawcy
(8)
Radcy prawni
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Dermatolodzy
(6)
Dziewczęta
(6)
Ekonomiści
(6)
Poziom podstawowy
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Szkoły ponadgimnazjalne
(6)
Technikum
(6)
Chirurdzy
(5)
Klasa 3.
(5)
Lekarze specjaliści
(5)
Nastolatki
(5)
Politycy
(5)
Poziom profesjonalny
(5)
Prokuratorzy
(5)
Proza
(5)
Specjaliści ds. kadr
(5)
Urzędnicy
(5)
Biegli rewidenci
(4)
Doktoranci
(4)
Doradcy podatkowi
(4)
Dyrektorzy HR
(4)
Fizjoterapeuci
(4)
Grupa wiekowa Dzieci
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 2.
(4)
Licea
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Przedszkola
(4)
Psycholodzy kliniczni
(4)
Szkoły ponadpodstawowe
(4)
Terapeuci
(4)
5-8 lat
(3)
8-13 lat
(3)
Analitycy ekonomiczni
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Bibliotekarze
(3)
Cudzoziemcy
(3)
Elektrycy
(3)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Informatycy
(3)
Inspektorzy bhp
(3)
Interniści
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Klasa 8.
(3)
Kosmetyczki i kosmetycy
(3)
Neurolodzy
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Pediatrzy
(3)
Policjanci
(3)
Pracownicy banków
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Ratownicy medyczni
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Uczniowie
(3)
Weterynarze
(3)
Żeglarze
(3)
0-6 lat
(2)
8+
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(2)
Architekci krajobrazu
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Content marketing
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Okulografia
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w "Retail 4.0" są wzbogacone o praktyczne wskazówki."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
"Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej