Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia naukowa
(6)
Autor
Andrzejczyk Adrian
(1)
Brunson Russell
(1)
Kennedy Dan S
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1581)
Literatura dziecięca
(1330)
Kobieta
(1310)
Powieść polska
(1174)
Rodzina
(976)
Marketing cyfrowy
(-)
Przyjaźń
(966)
Miłość
(818)
Literatura dziecięca polska
(794)
Tajemnica
(762)
Powieść angielska
(637)
Literatura młodzieżowa obca
(625)
Relacje międzyludzkie
(595)
Literatura polska
(576)
Śledztwo i dochodzenie
(511)
Literatura młodzieżowa polska
(494)
Zabójstwo
(477)
Nastolatki
(476)
Magia
(459)
Polska
(444)
Dziewczęta
(442)
Opowiadanie dziecięce polskie
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(408)
Uczucia
(387)
Zwierzęta
(378)
Rodzeństwo
(365)
Poezja polska
(349)
Policjanci
(346)
Filozofia
(334)
Sekrety rodzinne
(329)
Uczniowie
(317)
Żydzi
(307)
Beethoven, Ludwig van (1770-1827)
(286)
Małżeństwo
(285)
Życie codzienne
(281)
Dzieci
(271)
Osoby zaginione
(270)
Trudne sytuacje życiowe
(262)
Pisarze polscy
(237)
Poezja
(237)
Ludzie a zwierzęta
(227)
Powieść młodzieżowa polska
(221)
Podróże
(220)
Poszukiwania zaginionych
(217)
Czasopismo polskie
(210)
Matki i córki
(209)
Przestępczość zorganizowana
(207)
Literatura młodzieżowa angielska
(206)
Wakacje
(206)
Bach, Johann Sebastian (1685-1750)
(205)
Chłopcy
(205)
Dziennikarze
(203)
Powieść
(199)
Mozart, Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(196)
Wybory życiowe
(196)
Psy
(195)
Relacja romantyczna
(195)
Sztuka
(193)
Język polski
(191)
Uprowadzenie
(189)
Literatura
(187)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(186)
Pamiętniki polskie
(185)
Ukraiński język
(185)
Dziecko
(183)
Lektura szkolna
(181)
Zakochanie
(181)
Wojna 1939-1945 r.
(176)
Prywatni detektywi
(174)
Arystokracja
(173)
Kolejnictwo
(173)
Polityka
(173)
Historia
(169)
Koty
(168)
Władcy
(168)
Powieść francuska
(167)
Manga
(166)
Opowiadanie polskie
(166)
Boże Narodzenie
(165)
Seryjni zabójcy
(165)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(163)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(162)
Superbohaterowie
(161)
Powieść obyczajowa
(155)
Dziadkowie i wnuki
(150)
Zemsta
(149)
Dojrzewanie
(147)
Polacy za granicą
(146)
Powieść norweska
(143)
Malarstwo
(142)
Publicystyka polska
(139)
Przedsiębiorstwo
(138)
Studenci
(137)
Powieść niemiecka
(134)
Kultura
(131)
Wojna
(131)
Śmierć
(131)
Samotność
(130)
Wychowanie w rodzinie
(130)
Stworzenia fantastyczne
(128)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
"Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej