Malcherek Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia naukowa
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Malcherek Monika
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Beethoven Ludwig van
(276)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Mickiewicz Adam
(208)
Goliński Zbigniew
(201)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Bach Johann Sebastian
(182)
Mozart Wolfgang Amadeus
(182)
Jachowicz Stanisław
(159)
Słowacki Juliusz
(159)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(154)
Zarawska Patrycja (1970 - )
(153)
Rzepka Rafał (1974- )
(152)
King Stephen
(146)
Zimnicka Iwona (1963 - )
(144)
Lech Justyna
(138)
Sandemo Margit (1924 - 2018)
(136)
Dybała Paweł (1981- )
(133)
Christie Agatha (1890-1976)
(132)
Rolando Bianka
(131)
Roberts Nora (1950- )
(128)
Steel Danielle (1947 - )
(128)
Marciniakówna Anna
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Starowicz Wiesław
(119)
Dwornik Karolina
(118)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(115)
Lem Stanisław (1921-2006)
(114)
Montgomery Lucy Maud
(109)
Disney Walt
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Prus Bolesław
(105)
Mosiewicz Maria
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Brzechwa Jan. zobacz Jan Lesman
(101)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Popławska Anna
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Zieliński Bronisław
(90)
Chotomska Wanda
(88)
Gawryluk Barbara
(88)
Mróz Remigiusz (1987-)
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Szulc Andrzej
(87)
Asnyk Adam
(86)
Lindgren Astrid
(85)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Mazan Maciejka
(84)
Drewnowski Jacek (1974- )
(82)
Fabianowska Małgorzata
(81)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(81)
Zimnicka Iwona (1963- )
(81)
Kasdepke Grzegorz
(80)
Skibniewska Maria
(80)
Żeromski Stefan
(80)
Sekuła Elżbieta
(79)
Siemianowski Roch (1950- )
(79)
Frączek Agnieszka
(78)
Mosiewicz-Szrejter Maria
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Haydn Joseph
(77)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(77)
Byczek Zuzanna
(75)
Cieślik Donata
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Oklejak Marianna (1981- )
(75)
Domańska Joanna (1970- )
(74)
Fabisińska Liliana (1971- )
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Stanecka Zofia
(74)
Kishimoto Masashi
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Ławnicki Lucjan
(72)
Beręsewicz Paweł
(71)
Coben Harlan
(71)
Molski Tomasz
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Jax Joanna (1969- )
(69)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Chmielewska Joanna
(68)
Widmark Martin
(68)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Dyscyplina (socjologia)
(1)
E-konsumenci
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Kreatywność (biznes)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Modele biznesowe
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"Sarah Ockwell-Smith obala wiele mitów, które nagromadziły się wokół kar i motywowania dzieci, i proponuje alternatywne, efektywne podejście, u którego podstaw leży szacunek do dziecka. Nie należy jednak mylić go z rozpieszczaniem czy ignorowaniem niepożądanych zachowań - w centrum jej metody leżą zrozumienie i realistyczne oczekiwania względem dzieci, a także właściwe reagowanie na złe zachowanie. Proponowana przez nią łagodna dyscyplina skupia się na nauczaniu i uczeniu się zamiast na karach i nagrodach. Stanowi złoty środek między bezstresowym wychowaniem a programowaniem dziecka idealnego..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Por. psych. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: The invincible company : how to constantly reinvent your organization with inspiration from the world's best business models. Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
"To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej