Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(99)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(28)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje informacyjne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(86)
wypożyczone
(9)
Placówka
Mouseion
(1)
Wypożyczalnia naukowa
(94)
Autor
Kotler Philip
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Gajewska Paulina
(2)
Gasper Dorota
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Gross-Gołacka Elwira
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Obłój Krzysztof
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Smith Alan (1982- )
(2)
Ziółko Monika
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Barlik Jacek
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bianchi Anna
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Blanchard Ken
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brill Jonathan
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brunson Russell
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Bysko Świętek Aleksandra- zob. Świętek-Bysko, Aleksandra
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chow Anne
(1)
Cichosz Adam
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnecki Leszek
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dobska Monika
(1)
Dolot Anna
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter Ferdinand
(1)
Drączkowska Ewa Sońta- zob. Sońta-Drączkowska, Ewa
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dunal Patryk
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Erikson Thomas
(1)
Etiemble Frederic (1976- )
(1)
Figiel Adam
(1)
Fried Jason
(1)
Fuller Pamela
(1)
Furman Witold
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Gajda Gabriela
(1)
Galbarczyk Tamara
(1)
Galloway Scott (1964- )
(1)
Glinka Beata
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Gospodarek Tadeusz
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Graeber David
(1)
Grela Joanna
(1)
Griszel Weronika
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Hamrol Adam
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Januła Eugeniusz (1948- )
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jezusek Michał
(1)
Juchniewicz Mateusz
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jureczka Kinga
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kajewska Renata
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kawczyńska-Butrym Zofia
(1)
Kennedy Dan S
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna (ekonomia)
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kolenda Dawid
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Kotowska Beata
(1)
Kołodziej Aleksandra
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(63)
2010 - 2019
(35)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(98)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(31)
Menedżerowie
(23)
Przedsiębiorcy
(10)
Studenci
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Dyrektorzy HR
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Doktoranci
(2)
Ekonomiści
(2)
Księgowi
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy przedsiębiorstw
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kasjerzy
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
szkoły wyżśze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Zarządzanie
(22)
Przedsiębiorstwo
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Marketing
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Motywacja pracy
(5)
Organizacja
(5)
Media społecznościowe
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przywództwo
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Wartościowanie pracy
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
COVID-19
(3)
Innowacje
(3)
Jakość
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Menedżerowie
(3)
Ocena pracowników
(3)
Praca
(3)
Płaca
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie różnorodnością
(3)
Analiza finansowa
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Doskonalenie zawodowe
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekologistyka
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Model biznesowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rozwój gospodarczy
(2)
Strategia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Action Research
(1)
Akcja socjalna
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Analiza statystyczna
(1)
Apple Inc
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autobusy
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki
(1)
Biopaliwa
(1)
Biurokracja
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling personalny
(1)
Cybernetyka
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Diagram SIPOC
(1)
Digitalizacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Elastyczność (zarządzanie)
(1)
Elektromobilność
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma technologiczna
(1)
Fundusz zakładowy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Małopolska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(27)
Poradnik
(22)
Podręcznik
(21)
Monografia
(17)
Materiały pomocnicze
(10)
Praca zbiorowa
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki
(2)
Dialog
(1)
Esej
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Słownik
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1366)
Psychologia
(487)
Medycyna i zdrowie
(464)
Socjologia i społeczeństwo
(443)
Edukacja i pedagogika
(334)
Zarządzanie i marketing
(99)
Kultura i sztuka
(320)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(271)
Literaturoznawstwo
(236)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(217)
Biologia
(189)
Filozofia i etyka
(188)
Hobby i czas wolny
(184)
Religia i duchowość
(184)
Rozwój osobisty
(175)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(169)
Podróże i turystyka
(146)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(137)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(133)
Etnologia i antropologia kulturowa
(108)
Kulinaria
(102)
Kultura fizyczna i sport
(94)
Geografia i nauki o Ziemi
(70)
Językoznawstwo
(68)
Fizyka i astronomia
(58)
Styl życia, moda i uroda
(56)
Inżynieria i technika
(55)
Informatyka i technologie informacyjne
(51)
Ochrona środowiska
(48)
Nauka i badania
(45)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(41)
Media i komunikacja społeczna
(37)
Architektura i budownictwo
(36)
Praca, kariera, pieniądze
(34)
Transport i logistyka
(31)
Dom i ogród
(19)
Chemia
(17)
Rolnictwo i leśnictwo
(17)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
Matematyka
(12)
Archeologia
(10)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Geografia
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Edykacja i pedagogika
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Medycyna zdrowie
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Opracowanie
(1)
Piłka nożna
(1)
Praca
(1)
Praca, kariera, finanse, rozwój osobisty
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Autor stawia sobie trzy główne cele: o eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations, o eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations, o prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce ty i twoja firma poznacie strategie wykorzystywania zdobywanej wiedzy w praktyce! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się przecież z dużym wysiłkiem, zupełnie nam się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych narzędzi, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować. W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię pisarza, którego nurtują pewne pytania, i przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, pozwalającej skuteczniej się uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę, a także wprowadzić w swoim życiu trwałe zmiany. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: poradzić sobie z zalewem informacji, czyli uczyć się „mniej, ale częściej zamiast więcej, ale rzadziej”, dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, aby nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła, określić plan kontynuacji, aby wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w praktyce. Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego mimo iż wiem, że powinienem coś robić, nadal tego nie robię?”. Ta książka to brakujące ogniwo, które dostarcza narzędzi niezbędnych do wypełnienia luki między wiedzą a działaniem! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze zmianami, zamiast ze zdumieniem im się przyglądać. Mauro F. Guillén: Dzięki praktycznym narzędziom Brilla przyszłość może należeć do Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie stresem w organizacji / Adam Cichosz. - Warszawa : Difin, 2018. - 279, [1] strona ; 23 cm.
Stres, jako zjawisko nieodłączne życiu człowieka, zakłóca procesy adaptacji i readaptacji, ogranicza przy tym zdolność osiągania celów, minimalizuje często twórcze i rozwojowe funkcje otoczenia. W publikacji przedstawiono przyczyny i źródła stresu. Wyjaśnione zostały również przejawy stresu organizacyjnego oraz prawidłowe rozpoznawanie i reakcję na jego symptomy. Autor ukazuje także zjawiska stresogenne i sposoby przezwyciężania trudnych sytuacji. Podkreśla znaczenie działań profilaktycznych, zapobiegających agresywnym zachowaniom, nałogom, postawom destrukcyjnym, a także sprzyjających zachowaniu zdrowia i kondycji psychofizycznej.
Spis treści:Wszechobecny stres ; Przyczyny i żródła stresu ; Stres organizacyjny i jego przejawy ; Zjawiska stresogenne, sposoby przezwyciężania sytuacji trudnych ; Jednostaka na tle grupy w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Na okładce i stronie tytułowej: Najsłynniejsza książka o zarządzaniu.
"Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania".Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach:- po pierwsze jako "biznes", czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta;- po drugie jako "organizację", opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością;- po trzecie jako "instytucję społeczną", osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze - ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia. Odkryjmy, ile możemy osiągnąć - dzięki wiedzy, umiejętnościom i woli sukcesu.- Stefan Bratkowski, dziennikarz, publicysta, pisarz***Urodzony w Wiedniu w 1909 roku, Peter F. Drucker zdobywał wykształcenie w Austrii i Anglii. W roku 1929 rozpoczął pracę jako zagraniczny korespondent prasowy i jako ekonomista w międzynarodowym banku w Londynie. Od roku 1937 pracował w Stanach Zjednoczonych, początkowo jako ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych, a następnie jako konsultant do spraw zarządzania w największych amerykańskich i zagranicznych firmach doradczych.Prawdziwą karierę zrobił jako wykładowca i nauczyciel, najpierw jako profesor politologii i filozofii w Bennington College, a następnie przez ponad dwadzieścia lat jako profesor zarządzania w Graduate Business School of New York University.Od roku 1971 był profesorem nauk społecznych w Claremont Graduate School w Kalifornii. Zmarł w roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie. "
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rework / Jason Fried & David Heinemeier Hansson ; przekład: Anna Kanclerz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami - bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę - i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Książka jest dedykowana każdej osobie, która pragnie zdobyć wiedzę na temat zarządzania swoim czasem. Autorka systematyzuje informacje z zakresu zarządzania czasem, porusza zagadnienia motywacji, procesu decyzyjnego i sukcesu...."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fouŕ : wielka czwórka : ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przełożyła Jolanta Kubiak. - Wydanie I poprawione (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2024. - 367, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: The Fouŕ : the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej