E-konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia naukowa
(2)
Autor
Brunson Russell
(1)
Kennedy Dan S
(1)
Malcherek Monika
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1592)
Literatura dziecięca
(1330)
Kobieta
(1315)
Powieść polska
(1184)
Rodzina
(987)
E-konsumenci
(-)
Przyjaźń
(981)
Miłość
(831)
Literatura dziecięca polska
(794)
Tajemnica
(773)
Powieść angielska
(654)
Literatura młodzieżowa obca
(625)
Relacje międzyludzkie
(599)
Literatura polska
(576)
Śledztwo i dochodzenie
(512)
Literatura młodzieżowa polska
(495)
Nastolatki
(491)
Zabójstwo
(480)
Magia
(465)
Dziewczęta
(454)
Polska
(444)
Opowiadanie dziecięce polskie
(415)
II wojna światowa (1939-1945)
(414)
Uczucia
(391)
Zwierzęta
(380)
Rodzeństwo
(367)
Policjanci
(351)
Poezja polska
(350)
Filozofia
(334)
Sekrety rodzinne
(333)
Uczniowie
(318)
Żydzi
(308)
Beethoven, Ludwig van (1770-1827)
(286)
Małżeństwo
(285)
Życie codzienne
(284)
Dzieci
(274)
Osoby zaginione
(272)
Trudne sytuacje życiowe
(264)
Pisarze polscy
(238)
Poezja
(238)
Ludzie a zwierzęta
(233)
Powieść młodzieżowa polska
(221)
Podróże
(220)
Poszukiwania zaginionych
(217)
Powieść
(217)
Matki i córki
(212)
Czasopismo polskie
(210)
Wakacje
(210)
Chłopcy
(208)
Przestępczość zorganizowana
(208)
Literatura młodzieżowa angielska
(206)
Bach, Johann Sebastian (1685-1750)
(205)
Dziennikarze
(204)
Relacja romantyczna
(201)
Mozart, Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(196)
Psy
(196)
Wybory życiowe
(196)
Sztuka
(194)
Język polski
(192)
Uprowadzenie
(190)
Literatura
(187)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(186)
Pamiętniki polskie
(185)
Ukraiński język
(185)
Zakochanie
(185)
Dziecko
(183)
Lektura szkolna
(181)
Prywatni detektywi
(179)
Wojna 1939-1945 r.
(176)
Arystokracja
(174)
Polityka
(174)
Kolejnictwo
(173)
Koty
(173)
Powieść francuska
(171)
Historia
(169)
Władcy
(169)
Seryjni zabójcy
(168)
Boże Narodzenie
(166)
Manga
(166)
Opowiadanie polskie
(166)
Wojsko
(165)
Ojcowie i córki
(164)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(162)
Superbohaterowie
(161)
Powieść obyczajowa
(156)
Dziadkowie i wnuki
(152)
Zemsta
(149)
Dojrzewanie
(148)
Polacy za granicą
(147)
Powieść norweska
(143)
Studenci
(143)
Malarstwo
(142)
Publicystyka polska
(140)
Przedsiębiorstwo
(138)
Powieść niemiecka
(134)
Wojna
(134)
Samotność
(132)
Stworzenia fantastyczne
(132)
Śmierć
(132)
Kultura
(131)
Wychowanie w rodzinie
(130)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej