Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(189)
Forma i typ
Gry i zabawki
(98)
Książki
(73)
Poradniki i przewodniki
(51)
Czasopisma
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Komiksy i powieści graficzne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Proza
(3)
Audiobooki
(2)
Druki ulotne
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(127)
wypożyczone
(48)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(31)
Mediateka
(106)
Wypożyczalnia naukowa
(39)
Autor
Barański Zygmunt
(7)
Hikiert Anna
(6)
Wiśniewski Krzysztof
(6)
Alczewski Łukasz
(3)
Ismail Yasmeen
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Milton Stephanie
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Stanley Juliet
(3)
Zajączkowski Sławomir (1971- )
(3)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cieśla-Szymańska Dominika
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Dudek Katarzyna
(2)
Dąbrowski Grzegorz
(2)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(2)
Gwiazda Aneta
(2)
Kielan Dominika
(2)
Knizia Reiner
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Król Magdalena (literatura dla dzieci)
(2)
Marciniak-Cąkała Lena
(2)
Minor Marcin
(2)
Moon Alan R
(2)
Niedźwiecki Marek
(2)
Oklejak Marianna (1981- )
(2)
Orlando Jade
(2)
Polouchine Igor
(2)
Promiński Piotr. Stacja kontroli dusz
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Schoett Marianna
(2)
Simpson Matt
(2)
Surman Martin
(2)
Szpil Martyna
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Turner Jake
(2)
Wąsik Andrzej (1959- )
(2)
Żabicka Monika
(2)
Aitch
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Al'duz Anna
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc
(1)
Asselborn Jörg
(1)
Baccalario Pierdomenico
(1)
Ballou Jec Aristotle
(1)
Banach Małgorzata
(1)
Bauza Antione
(1)
Bereś Beata
(1)
Bereś Paweł Krystian (1980- )
(1)
Berlik Natalia
(1)
Bielmeier Armin
(1)
Bielmeier Sandra
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Boruszkowska Dorota
(1)
Boyle Michael
(1)
Bradley Keith R
(1)
Bradley Kirsten
(1)
Bradley Melissa
(1)
Bratkowska Krystyna
(1)
Briano Emanuele
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Budzich Małgorzata
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Capablanka José Raúl
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Conzadori Remo
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Danowski Jakub
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Davey Joey
(1)
Deacove Jim
(1)
Delmé Tom (autor gier)
(1)
Delval Julien
(1)
Design Paul Windle
(1)
Dion Franck
(1)
Dymek Marta
(1)
Escadell Victor
(1)
Escandell Victor
(1)
Escandell Victor (1971- )
(1)
Fabianowska Małgorzata
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Ferch Michael
(1)
Ferrari AntonGionata
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Foster Ruby
(1)
Friese Friedemann
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(119)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(152)
1901-2000
(11)
1989-2000
(11)
2022 -
(1)
Kraj wydania
Polska
(186)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Ukraina
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(187)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(85)
Młodzież
(61)
9-13 lat
(49)
Dorośli
(40)
6-8 lat
(39)
14-17 lat
(22)
0-5 lat
(10)
18+
(1)
4-5 lat
(1)
6+
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Klasa 0.
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(12)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura węgierska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Minecraft
(12)
Gry planszowe
(11)
Czasopismo polskie
(10)
Kolejnictwo
(10)
Opieka nad zwierzętami
(8)
Gry komputerowe
(6)
Roboty ręczne
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Szachy
(4)
Gry i zabawy
(3)
Hodowla zwierząt
(3)
Jazda konna
(3)
Koty
(3)
Koń
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Ludzie a zwierzęta
(3)
Nauka czytania
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Dinozaury
(2)
Dziennikarze
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Ekosystem
(2)
Haft
(2)
Hobby
(2)
Humor
(2)
Lista przebojów
(2)
Makramy
(2)
Meble
(2)
Miasta
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Nauka
(2)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(2)
Ogrodnictwo
(2)
Orientacja przestrzenna
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Osoby zaginione
(2)
Podróże
(2)
Policjanci
(2)
Prawda
(2)
Program Trzeci Polskiego Radia
(2)
Przeszłość
(2)
Psy
(2)
Pszczelarstwo
(2)
Puzzle
(2)
Rasy zwierząt
(2)
Rolnictwo miejskie
(2)
Ryby
(2)
Rysowanie
(2)
Sekrety rodzinne
(2)
Sen
(2)
Stolarstwo
(2)
Szydełkowanie
(2)
Techniki fotograficzne
(2)
Techniki rysunkowe
(2)
Trening pamięci
(2)
Węzły i sploty
(2)
Zabawa
(2)
Zachowanie się zwierząt
(2)
Zwierzęta
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Akwarium
(1)
Akwarystyka
(1)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Alpinizm
(1)
Amigurumi
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Arystokracja
(1)
Astrologia
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Choroby roślin
(1)
Choroby zwierząt
(1)
Ciekawostki
(1)
Ciepłota ciała
(1)
Czarodzieje
(1)
Drojecka, Róża
(1)
Dzieci
(1)
Dłuska, Helena (1892-1921)
(1)
Ekologia
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Folklor
(1)
Fotografia kulinarna
(1)
Fotografie
(1)
Fretka
(1)
Gwiazdy
(1)
Hafciarstwo
(1)
Harcerstwo
(1)
Honowska, Jadwiga
(1)
Horoskopy
(1)
Jeromin, Wanda
(1)
Język polski
(1)
Kawaii
(1)
Klocki Lego
(1)
Kobieta
(1)
Kolekcja roślin
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Nil (rzeka)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Tatry (góry)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(64)
Gry i zabawy umysłowe
(63)
Poradnik
(44)
Publikacja bogato ilustrowana
(21)
Czasopismo hobbystyczne
(10)
Czasopismo polskie
(10)
Gry i zabawy
(10)
Gry edukacyjne
(9)
Komiks
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dla dzieci
(5)
Książka do wypełniania
(4)
Opracowanie
(4)
Plansze do gry
(4)
Książka obrazkowa
(3)
Zagadki
(3)
Autobiografia
(2)
Gry i zabawki
(2)
Gry strategiczne
(2)
Gry w karty
(2)
Karty do gry
(2)
Kryminał
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Poradniki
(2)
Powieść
(2)
Thriller
(2)
Antologia
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Gra karciana
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry komputerowe
(1)
Książka kucharska
(1)
Książka zabawka
(1)
Obrazek
(1)
Podręcznik
(1)
Przepisy kuliinarne
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa dla młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1375)
Psychologia
(492)
Medycyna i zdrowie
(469)
Socjologia i społeczeństwo
(446)
Edukacja i pedagogika
(339)
Hobby i czas wolny
(189)
Kultura i sztuka
(321)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(272)
Literaturoznawstwo
(237)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(218)
Biologia
(191)
Filozofia i etyka
(188)
Religia i duchowość
(187)
Rozwój osobisty
(176)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(171)
Podróże i turystyka
(146)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(137)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(133)
Etnologia i antropologia kulturowa
(109)
Kulinaria
(102)
Zarządzanie i marketing
(99)
Kultura fizyczna i sport
(94)
Geografia i nauki o Ziemi
(71)
Językoznawstwo
(68)
Fizyka i astronomia
(58)
Styl życia, moda i uroda
(56)
Inżynieria i technika
(55)
Informatyka i technologie informacyjne
(51)
Ochrona środowiska
(48)
Nauka i badania
(45)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(41)
Media i komunikacja społeczna
(37)
Architektura i budownictwo
(36)
Praca, kariera, pieniądze
(34)
Transport i logistyka
(31)
Dom i ogród
(19)
Chemia
(17)
Rolnictwo i leśnictwo
(17)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
Matematyka
(12)
Archeologia
(10)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Geografia
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Edykacja i pedagogika
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Medycyna zdrowie
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Opracowanie
(1)
Piłka nożna
(1)
Praca
(1)
Praca, kariera, finanse, rozwój osobisty
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
189 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nauka gry w szachy / Capablanka José Raúl, przeł.Grzegorz Siwek. - Warszawa : Wydawnictwo RM, 2021. - 123 strony : ilustracje ; 21 cm.
"Nauka gry w szachy kojarzy Ci się z czymś nudnym, żmudnym i długim? Nic bardziej mylnego! Z tym poradnikiem nauczysz się grać w szachy w 60 minut. Dzięki tej książce nauczysz się od zera jak rozegrać Twoją pierwszą, pełnoprawną, partię szachów. Ideą tej książki jest zachęcenie Polaków nie tylko do grania w szachy, ale też do wykorzystania przestrzeni szachownicy i spędzonego przy niej czasu jako wartościowego nośnika dla swojego szeroko rozumianego rozwoju oraz jako pretekstu do spotkań rodzinnych."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Co lata, jeździ i pływa [gra planszowa] / opracowanie graficzne: Iwona Murawska ; ilustracje: Chris Chatterton. - Gdynia : Trefl, [2023] - 1 gra (4 planszetki miejsc, 8 dużych żetonów, przewodnik dla rodziców) : karton ; w pudełku 20x20x5cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Pierwsza gra edukacyjna. Duże elementy, gruba tektura.
""Co lata, jeździ i pływa" to edukacyjna loteryjka, dzięki której maluch poznaje różne pojazdy i uczy się podporządkowywać je do miejsc, w których możemy je spotkać. Podczas wesołej zabawy dziecko dopasowuje kartoniki z pojazdami do odpowiedniego obrazka."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
450 ściegów na drutach / [tłumaczenie Agnieszka Chodkowska-Gyurics]. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo RM, 2014. - 96 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
"W książce omówiono podstawowe czynności, m.in. w jaki sposób nabierać oczka, zrobić próbkę, dodawać i odejmować oczka oraz łączyć i wykańczać dzianinę. Książka przede wszystkim zawiera ogromny zbiór niezwykle ciekawych wzorów: ściegi z oczek prawych i lewych, z fakturą i kolorem, wzory ażurowe, warkocze, ściągacze i ściegi pochodne, a także wzory do wykańczania krawędzi. Wszystkie wzory zostały przystępnie objaśnione i pięknie ilustrowane. Poradnik idealny nie tylko na długie, zimowe wieczory..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 646/648 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy (gra planszowa) / Vlaada Chvátil. - Gdańsk : Rebel, [2020?]. - 1 gra (16 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 7 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, 200 kart z 400 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8, wiek 10+.
Czas gry: 15 min.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : crafting, czary i świetna zabawa / Jakub Danowski, Bartosz Danowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 255 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na okładce: Zawiera plakat z craftingiem i alchemią!
Minecraft to niezależna gra komputerowa, która mimo stosunkowo ubogiej szaty graficznej przebojem wdarła się na rynek i w bardzo krótkim czasie podbiła serca milinów użytkowników komputerów, smartfonów i konsol. Minecraft zawdzięcza swoją popularność między innymi powszechnej dostępności na różnych platformach systemowych, najważniejszymi i najbardziej docenianymi jej cechami są ponadprzeciętna grywalność, niemal całkowity brak ograniczeń narzucanych przez środowisko oraz niesamowita elastyczność zabawy, którą bez trudu można odpowiednio dopasować do wieku, predyspozycji i preferencji gracza. Jeśli chcesz szybko rozpocząć swoją przygodę z Minecraftem, dowiedzieć się jak zainstalować i skonfigurować grę, a także sprawnie się w niej poruszać, sięgnij po książkę "Minecraft. Podręcznik gracza". Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat najpopularniejszej gry ostatnich lat, przedstawiając sposoby prowadzenia rozgrywki, od podstaw ucząc budowania własnego świata, przedstawiając przydatne skróty i wskazówki oraz doradzając, jak rozbudować środowisko za pomocą modyfikacji, skórek i zasobów. Lektura pomoże Ci rozwinąć Twoje umiejętności, zdobyć niezbędne doświadczenie i zaangażować się w zaawansowane rozgrywki z innymi użytkownikami. Jeśli chcesz zostać świadomym graczem, trudno o lepszy wybór!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Naukowe dla Dzieci/Mineccraft (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Na stronie tytułowej i okładce: Niezależny i nieoficjalny.
"Ten wyjątkowy przewodnik pomoże ci osiągnąć mistrzostwo w Minecraft. Jest wypełniony cennymi radami, dzięki którym z łatwością przejdziesz kolejne poziomy gry. Znajdziesz tu praktyczne opisy dostępnych broni, skinów, narzędzi, pojazdów. To prawdziwy niezbędnik dla wszystkich miłośników gry Minecraft..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Naukowe dla Dzieci/Mineccraft (4 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do babci [gra planszowa] / Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont, ©2021. - 1 gra (2 dwustronne plansze, 1 pionek, 12 kafelków, 24 naklejki na kafelki, 1 kostka) : tektura, plastik, kolor ; w pudełku 3x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 1-6.
Czas spakować plecaki i zacząć wycieczkę! Ale zwykły spacer zamieni się w niesamowitą przygodę, gdy drogę zagrodzi wartki strumień lub gęsty las, a nad głowami rozszaleje się burza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Basia w ZOO (gra planszowa) / autor gry: Tom Delmé ; opowiadanie: Zofia Stanecka ; ilustracje: Marianna Oklejak ; [tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer]. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 pudełko : tektura, kolor ; 4x13x13 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 12 cm).
(Gry Planszowe)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry: 15 min.
Gra na podstawie książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak.
Trzy wersje gry.
Zawartość pudełka: 36 kafelków ; 8 żetonów postaci ; instrukcja.
Gra na podstawie książek o Basi! Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Zawartość pudełka: 36 kafelków w 4 kolorach z 12 różnymi zwierzakami (po 3 kafelki z danym zwierzakiem i po 9 kafelków każdego koloru) ; 8 żetonów postaci w 4 kolorach, po 2 na gracza: Basia, Janek, Mama, Tata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jadłonomia po polsku / Marta Dymek. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2020. - 279 stron : fotografie ; 28 cm.
Marta Dymek jest autorką bloga Jadłonomia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia naukowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 641/642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Książka z zagadkami do rozwiązania.
Rusz głową i znajdź rozwiązanie 25 tajemniczych przypadków z różnych zakątków świata. Skąd archeolog Schliemann wiedział, że moneta, którą przyniosła mu asystentka, nie pochodzi z czasów wojny trojańskiej? Jakim cudem Igor przeszedł przez Plac Czerwony w Moskwie przez nikogo niezauważony, skoro nie był niewidzialny? Dlaczego Hakim z łatwością uciekł ze słynnego więzienia na Wyspie Robben? Wybierz się w podróż, podczas której odwiedzisz cuda świata i najsłynniejsze budowle oraz rozwikłasz zagadki godne najbystrzejszych detektywów. Pakuj plecak i nie zapomnij zabrać z sobą okularów przeciwsłonecznych! Rozruszaj szare komórki i wyobraźnię! Użyj okularów do czytania rozwiązań zagadek!
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią (gra planszowa) / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. magicznego czytnika z czerwonej folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (1 strona, ilustracje ; 20 cm.)
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (2 egz.)
Książka
W koszyku
Łap zwierzaki (gra planszowa) / Michael Ferch ; ilustracje : Maciej Szymanowicz. - Warszawa : "Egmont Polska", [2012]. - 1 pudełko (50 żetonów punktów, 40 kart zwierząt, instrukcja) ; 14x14x4cm
Pudełko zawiera : 50 żetonów punktów, 40 kart zwierząt, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas rozgrywki: 20 min.
A to heca! Zwierzaki opuściły gospodarstwo i postanowiły pohasać po łące. Zadaniem graczy będzie łapanie zwierząt - im więcej ich złapią, tym więcej punktów uda im się zdobyć. Który z graczy złapie najwięcej prosiąt? Komu uda się złapać jedyną krowę na łące? Gracze będą musieli trochę pogłówkować, aby złapać więcej zwierząt od przeciwników!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kwiatki (gra planszowa) / autorzy: Przemysław Fornal, Kajetan Kusina, Mateusz Pitulski, Kamil Rogowski ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel ; [2017] - 1 pudełko (54 karty kwiatów, karta punktacji, 4 płytki donic, 6 znaczników akcji, instrukcja)) ; 20 x 20 x 6 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 54 karty kwiatów, karta punktacji, 4 płytki donic, 6 znaczników akcji, instrukcja
Zaproś bliską Ci osobę do tej pięknie ilustrowanej gry, której zasady poznacie w pięć minut. Przekonajcie się, które z Was potrafi wyczarować najwspanialszy bukiet!. Wyhoduj cudowne kwiaty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kot koniecznie chce wracać do domu zaraz po tym, jak go wypuścisz? Czy naprawdę cię kocha? Dlaczego przyniósł ci martwą mysz na poduszkę? Co oznacza jego mruczenie? Słowem: co czyni koty tak wspaniałymi? Znajdziesz tu odpowiedzi na te wszystkie nurtujące pytania. Niezależnie od tego, czy jesteś opiekunem tajemniczej kociej piękności, eleganckiego osobnika z rodowodem, czy burego mruczka, który zawsze chodzi swoimi drogami, ten pełen humoru przewodnik będzie wyjaśnieniem zabawnego - oraz często zaskakującego - zachowania twojego kota. W tej uroczo ilustrowanej książce poznasz koci świat, spotkasz najsłynniejsze koty w historii i dowiesz się wielu niezwykle interesujących rzeczy na temat twojego futrzastego pupila.
Gra planszowa
W koszyku
Terra : jak dobrze znasz świat? (gra planszowa) / Friedemann Friese ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreyer. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont, 2021. - 1 gra planszowa 1 plansza, 150 kart, 1 pudełko na karty, 36 znaczników : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x9 cm. + instrukcja 8 stron : ilustracje ; 21 cm.
Czas gry 45 minut. Liczba graczy 2-6. Wiek 10-110.
Gra Planszowa. "Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji. Na kartach gry zebrano 900 zaskakujących zadań, umożliwiających rozegranie kilkudziesięciu partii bez powtórki. W grze Terra czekają na ciebie różne niespodzianki, trudne zagadki, nieoczekiwane fakty, zadziwiające informacje. Nie sposób przecież spamiętać wszystkich pytań. Dlatego punkty zdobywasz także za przybliżone odpowiedzi. Masz wiele możliwości, by otrzymać punkty. Nie musisz znać poprawnej odpowiedzi, ale możesz ją oszacować. Patrz uważnie, jak obstawiają inni gracze. Uważaj jednak, aby nie ryzykować za bardzo, bo możesz stracić wcześniej zdobyte punkty!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Książka z zagadkami do rozwiązania.
"Ta książka pomoże Ci utrzymać umysł w dobrej formie. Wiesz, że mózg potrzebuje takiego samego treningu jak reszta ciała? Szukając rozwiązań zagadek, dasz mu niezły wycisk! Bądź dociekliwy, zadawaj pytania, główkuj, eksperymentuj... Myśl jak naukowiec! Wszystkie „tajemnicze” sytuacje, o których tu przeczytasz, mają związek z różnymi dyscyplinami nauki. Na końcu książki znajdziesz dodatkowe wyjaśnienia i propozycje ciekawych eksperymentów. A jeśli przy okazji stwierdzisz, że nauka Cię fascynuje, to pamiętaj: jest na świecie jeszcze mnóstwo naukowych zagadek do rozwiązania".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 złotych miast (gra planszowa) / Romaric Galonnier ; ilustracje Joachim Leclercq. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 pudełko zawiera : 32 karty skarbów (z symbolem I na rewersie), 16 kart brązowych (z symbolem II na rewersie), 10 kart totemów, świątynia, 24 poszukiwaczy, 13 skał, pochodnia ; 20x 22 cm + instrukcja.
Wiek graczy: 8-108 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 20 minut
Wasza ekspedycja dotarła do krainy 7 Złotych Miast! Rozpoczyna się rywalizacja o skarby. Kto z was zgromadzi ich najwięcej? Bądźcie ostrożni – wielka świątynia niebawem się zawali! W XVI wieku w Ameryce Południowej popularna była legenda o El Dorado. Jej odpowiednikiem w Ameryce Północnej była legenda o 7 Złotych Miastach Ciboli. Pokusa zdobycia sławy i bogactwa przyciągała kolejne wyprawy europejskich poszukiwaczy. Podczas gry wcielacie się w uczestników jednej z nich!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen [gra planszowa] / autor: Gamewright ; ilustracje: Marcin Minor. - Wydanie II - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, 2023. - 1 gra (56 kart krain ze snów, notes, ołówek) : karton ; w pudełku 19x14x4 cm. +instrukcja.
Ilość graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
Edycja jubileuszowa. Wydana na stulecie wydawnictwa "Nasza Księgarnia".
"Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Pory roku [gra planszowa] / ilustracje Elżbieta Gaudasińska. - Warszawa : Granna, copyright 2005. - 1 pudełko ; 27x19x4 cm.
(Gry i zabawy Smoka Obiboka)
Zawartość pudełka: 4 plansze, 24 wycięte obrazki, 4 pary okularów, instrukcja.
Liczba graczy 1-4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chomik syryjski / Marcin Jan Gorazdowski. - Wydanie IV. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Egros", copyright 2021. - 31, [1] strona, : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Hobby)
"Poradnik, dotyczący domowej hodowli chomika syryjskiego. W książce m.in. omówiono: historyczne, naturalne warunki występowania, hodowlę domową, dietę, rozmnażanie, warunki utrzymania zdrowia".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Naukowe dla Dzieci/6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej